Ancora Sp. z o.o.

PDF Drukuj Email

Oferta adresowana do zarządów wspólnot mieszkaniowych w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości :

1. Czynności wstępne i przygotowawcze ( w przypadku kiedy wspólnota nie jest podmiotem gospodarczym)

  • Przygotowanie grupy inicjatywnej do przejęcia zarządu nieruchomością wspĂłlną
  • Przygotowanie planu gospodarczego wspĂłlnoty
  • Przygotowanie stosownych uchwał i zwołanie zebrania wspĂłlnoty mieszkaniowej
  • Przygotowanie dokumentĂłw do uzyskania Regonu, NIP-u
  • ZałoĹźenie konta bankowego dla wspĂłlnoty
  • Przejęcie od dotychczasowego zarządcy dokumentacji technicznej, formalno-prawnej i finansowej właścicieli
  • Zweryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości
  • Przygotowanie imiennych książeczek czynszowych
  • Przygotowanie powiadomień  o wysokości zaliczek na koszty zarządu i zakup mediĂłw
  • Przygotowanie umĂłw z gestorami mediĂłw i wybranymi usługodawcami
  • Sprawowanie pieczy nad księgowości WspĂłlnoty w sposĂłb umoĹźliwiający Zarządowi rozliczenie się z zarządu nieruchomością wspĂłlną
  • Prowadzenie ewidencji wpływĂłw i wydatkĂłw wspĂłlnoty w oparciu o plan kont generowany w systemie  ZUI Mieszczanin

2.   Czynności związane z bieżącym administrowaniem nieruchomości, a w tym :

Obsługa rachunkowa

  • Sprawowanie pieczy nad księgowości WspĂłlnoty w sposĂłb umoĹźliwiający Zarządowi rozliczenie się z zarządu nieruchomością wspĂłlną
  • Prowadzenie ewidencji wpływĂłw i wydatkĂłw wspĂłlnoty w oparciu o plan kont
  • Prowadzenie ewidencji  wpłat i obciążeń poszczegĂłlnych właścicieli na podstawie  indywidualnych umĂłw w oparciu  o  profesjonalne moduły czynszowe i rozliczeniowe firmy ZUI Mieszczanin
  • UmoĹźliwienie kaĹźdemu z właścicieli dostępu do własnego  konta w systemie E-Kartoteki
  • Rozliczanie z właścicielami zuĹźyć mediĂłw przypadających na ich lokale zgodnie z odczytami licznikĂłw w lokalach oraz licznikĂłw głównych
  • Wykonywanie naliczeń wynikających z planĂłw gospodarczych wspĂłlnoty i zakupĂłw mediĂłw przez wspĂłlnotę
  • Analiza wydatkĂłw w trakcie roku i przedkładanie jej w okresach półrocznych i rocznych do weryfikacji zarządowi w terminie 45 dni od zakończenia okresu, ktĂłrego dotyczą,
  • Przewidywanie zagroĹźeń wynikających z przekroczenia wydatkĂłw oraz rozliczenia roczne wspĂłlnoty
  • Obsługa rachunku bankowego wspĂłlnoty
  • Przygotowanie dokumentacji finansowej do windykacji zaległości w opłatach od członkĂłw wspĂłlnoty na drodze sądowej.
  • Prowadzenie książki obiektu i wykonywanie okresowych (rocznych) przeglądĂłw obiektu oraz inne czynności przewidywane Prawem Budowlanym

Utrzymanie techniczne

  • Prowadzenie książki obiektu i wykonywanie okresowych (rocznych) przeglądĂłw obiektu oraz inne czynności przewidywane Prawem Budowlanym
  • Zlecanie i kontrola okresowych przeglądĂłw budynku i jego instalacji (kominiarskich, wentylacyjnych, dĹşwigowych, gazowych itd.)
  • Bieżąca kontrola instalacji części wspĂłlnej i przeciw działanie awariom oraz usuwanie ewentualnie ich skutkĂłw
  • Kontrola nad  utrzymaniem czystości i  porządku w części wspĂłlnej
  • Kontrola i bieżące nadzorowanie firm wykonujących naprawy i konserwacje w budynku
  • Informowanie właścicieli o przewidywanych pracach remontowych na budynku przy pomocy E-Kartoteki
  • Kontrola i analiza dostaw energii, wody itd.  do lokali i do części wspĂłlnych
  • Typowanie kolejności koniecznych remontĂłw i ich wycena oraz proponowanie potencjalnych wykonawcĂłw

Obsługa formalno-prawna

  • Ewidencja właścicieli  i ich udziałów w nieruchomości wraz z przechowywaniem aktĂłw notarialnych
  • Ewidencja dodatkĂłw mieszkaniowych i wydawanie zaświadczeń (współpraca z odpowiednimi komĂłrkami organizacyjnymi gminy)
  • Przygotowanie umĂłw z dzierĹźawcami pomieszczeń w części wspĂłlnej oraz reklamodawcami
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji wspĂłlnoty
  • Przygotowywanie opinii prawnych wg konkretnych potrzeb
  • Koordynowania przygotowywania przez Zarząd WspĂłlnoty wszystkich umĂłw dotyczących mediĂłw, robĂłt remontowych i konserwacyjnych, przeglądĂłw budynku oraz ubezpieczenia nieruchomości
  • Weryfikacja i opiniowanie umĂłw z dostawcami i usługodawcami
  • Przygotowanie załoĹźeń do rocznego planu remontĂłw i budĹźetu WspĂłlnoty na bieżący rok, celem umoĹźliwienia Zarządowi przygotowania w/w dokumentĂłw do zatwierdzenia przez zebranie WspĂłlnoty
  • Informowanie Zarządu o zmianach uregulowań prawnych w zakresie dotyczącym wspĂłlnot mieszkaniowych
 

Sonda

Czy podoba Ci się nowa szata graficzna naszej strony?
 

Aktualności

Rodo Informacje

Uwaga ! Administracja Ancora prosi o wypełnienie i przesłanie na nasz adres Formularza danych do kontaktu na odległość. Zgodnie z wymogami RODO  by kontaktować się z Państwem konieczna jest zgoda...

Czwartek, 13 Grudzień 2018

Czytaj więcej

Nowa usługa w E-kartotece

Szanowni Państwo, Rozpoczynamy kampanią informacyjną dla mieszkańców o wdrożeniu aplikacji mobilnej e-kartoteka. Udostępniając jej przyszłym użytkownikom kluczowe informacje, chcemy zaprezentować nowe możliwości w komunikacji pomiędzy zarządcą i mieszkańcami poprzez wygodną...

Piątek, 30 Listopad 2018

Czytaj więcej

wodomierze

Administracja Ancora przypomina o konieczności podania odczytów wodomierzy na koniec czerwca i na koniec grudnia każdego roku, oczywiście dotyczy to nieruchomości nie wyposażonych w wodomierze z odczytem radiowym.  Opóźnienie w...

Wtorek, 29 Listopad 2016

Czytaj więcej

Więcej w: Aktualności, Aktualności

100%
-
+
1
Pokaż opcje
Ulti Clocks content
Czwartek, 09 kwietnia 2020

Kto nas odwiedza?

Naszą witrynę przegląda teraz 4 gości 

W fotogalerii...

17ancora
Image Detail

Jak do nas trafić?

Podaj swój adres, wspólnie zaplanujemy trasę dojazdu


Godziny pracy


Poniedziałek: Closed
Wtorek: 10.oo-17.oo:
Środa: Closed
Czwartek: 10.oo-17.oo:
Piątek: Closed
Sobota: zamknięte:
Niedziela: zamknięte:
Znajdujesz się w  : Start Oferta dla wspĂłlnot mieszkaniowych