Drukuj

Oferta tylko na administrowanie w przypadku
sprawnie funkcjonującego Zarządu obejmuje :


1. Obsługę rachunkową właścicieli

  • Sprawowanie pieczy nad księgowości WspĂłlnoty w sposĂłb umoĹźliwiający Zarządowi rozliczenie się z zarządu nieruchomością wspĂłlną
  • Prowadzenie ewidencji wpływĂłw i wydatkĂłw wspĂłlnoty w oparciu o plan kont generowany w  systemie  ZUI Mieszczanin
  • Prowadzenie ewidencji  wpłat i obciążeń poszczegĂłlnych właścicieli na podstawie  indywidualnych umĂłw w oparciu  o  profesjonalne moduły czynszowe i rozliczeniowe firmy ZUI Mieszczanin oraz publikowanie ich w E-Kartotece
  • Rozliczanie z właścicielami zuĹźyć mediĂłw przypadających na ich lokale zgodnie z odczytami licznikĂłw w lokalach oraz licznikĂłw głównych
  • Wykonywanie naliczeń wynikających z planĂłw gospodarczych wspĂłlnoty i zakupĂłw mediĂłw przez wspĂłlnotę


2. Utrzymanie techniczne budynku

  • Prowadzenie książki obiektu i wykonywanie okresowych (rocznych) przeglądĂłw obiektu oraz inne czynności przewidywane Prawem Budowlanym
  • Kontrola nad  utrzymaniem czystości i  porządku w części wspĂłlnej
  • Kontrola i analiza dostaw energii, wody itd.  do lokali i do części wspĂłlnych
  • Obsługę formalno-prawną Zarządu
  • Ewidencja właścicieli  i ich udziałów w nieruchomości wraz z przechowywaniem aktĂłw notarialnych
  • Ewidencja dodatkĂłw mieszkaniowych i wydawanie zaświadczeń (współpraca z odpowiednimi komĂłrkami organizacyjnymi gminy)
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji wspĂłlnoty
  • Przygotowanie załoĹźeń do rocznego planu remontĂłw i budĹźetu WspĂłlnoty na bieżący rok, celem umoĹźliwienia Zarządowi przygotowania w/w dokumentĂłw do zatwierdzenia przez zebranie WspĂłlnoty
  • Informowanie Zarządu o zmianach uregulowań prawnych w zakresie dotyczącym wspĂłlnot mieszkaniowych